دیدار جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر با امام جمعه محترم شهرستان اهر به مناسبت بازگشت ایشان از مکه مکرمه و آغاز سال تحصیلی جدید

دیدار جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر با امام جمعه محترم شهرستان اهر به مناسبت بازگشت ایشان از مکه مکرمه و آغاز سال تحصیلی جدید

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۸ کد : ۱۰۲۰۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۳۴

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان با امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان اهر، حضرت آیت الله حاجی زاده به مناسبت بازگشت ایشان از مکه مکرمه و آغاز سال تحصیلی جدید دیدار کردند.

ایتدا آیاتی عطرآگین از کلام الله مجید توسط قاری محترم دانشجو، جناب آقای کشفی، تلاوت شد. سپس جناب اقای دکتر نعمتی ریاست محترم دانشکده با عرض سلام و ارزوی قبولی زیارت امام جمعه محترم به ذکر نکاتی چند از جمله تشکر قدردانی از حمایت های امام جمعه محترم در طی سالهای گذشته از دانشکده کشاورزی و بیان گزارشی از فعالیت های فرهنگی و  پیشرفت کار پروژ ساختمانی دانشکده بر ضرورت حمایت های مسئولین شهر از بر قراری خدمات زیر ساختی پروژه دانشکده خصوصا انشعاب آب پرداختند.

سپس امام جمعه محترم حضرت آیت الله حاجی زاده به بیان رهنمود ها و خاطراتی از دوران زیارت حج تمتع ایشان از مکه مکرمه و اهمیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهبود برخورد عربستانی ها با زائران ایرانی پرداختند. سپس به موضوع مبارزه با استکبار و الگو گرفتن از عاشورا در مبارزه با ظلم و استکبار پرداختند. ایشان به موضوع ساقط  کردن پهپادهای متجاوز امریکایی و اسرائیلی توسط نیروهای مقاوت ایران و حزب الله لبنان و یمن و هعچنین حملات سنگین موشکی و پهبادی یمن در عمق 1200 کیلومتری خاک عربستان با تکیه بر قدرت لایزال الهی و روحیه شکست ناپذیری در مسلمانان جهانان با درس گرفتن از عاشورا اشاره نمودند. علاوه بر این با توجه به اغاز سال تحصیلی جدید، ایشان نکاتی را در مورد جدیت در بحث آموزش و تعلیم و تربیت اشاره نمودند و ارزوی توفیق در سال تحصیلی را داشتند.

 

 


( ۲ )

نظر شما :