انتصاب دکتر محسن سبزی به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

انتصاب دکتر محسن سبزی به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰ کد : ۱۷۹۷۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۲۱

با حکم دکتر صفر نصرالله زاده رئیس محترم دانشگاه تبریز، دکتر محسن سبزی نوجه ده به سمت رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده  آن همکار محترم و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر محسن سبزی نوجه ده دارای مدرک دکترای رشته اصلاح نباتات از دانشگاه تبریز بوده و مشاور فرهنگی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر را در سوابق اجرایی خود داشته است.

رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر ذبیح­ اله نعمتی ریاست سابق دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر قدردانی کرد.

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در سال 1385 تحت عنوان آموزشکده کشاورزی اهر در شهرستان اهر تاسیس گردید. آغاز فعالیت دانشکده با دو رشته تحصیلی تکنولوژی تولیدات دامی و تکنولوژی مواد غذایی در مقطع کاردانی بود. در حال حاضر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر با 17 عضو هیئت علمی مجری برگزاری دوره کارشناسی در چهار رشته علوم دامی، علوم و صنایع غذایی، علوم و مهندسی جنگل و علوم و مهندسی باغبانی و همچنین دوره کارشناسی ارشد علوم دامی (در پنج گرایش تغذیه دام، تغذیه طیور، ژنتیک و اصلاح دام، فیزیولوژی دام و طیور و زنبور عسل) و علوم و مهندسی جنگل نیز می باشد

 


( ۶ )

نظر شما :