برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز

۳۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۴ کد : ۳۸۲۶
تعداد بازدید:۵۷۸
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته تبریز از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ماه سال ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز برگزار می گردد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته تبریز از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ماه سال ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز  برگزار می گردد. مدیران، تولیدکنندگان و مخاطبین صنعت دام و طیور استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و کردستان و همچنین شرکت ها و فعالین کشورهای ترکیه، ارمنستان و آذربایجان و شمال عراق در این رویداد مشارکت و از این نمایشگاه بازدید می کنند.
به علت افزایش تقاضا در دوره قبلی این نمایشگاه و کمبود غرفه برای متقاضیان؛ این دوره از نمایشگاه با افزایش فضای نمایشگاهی به
۱۸۰۰۰ مترمربع، قصد جذب شرکت های بیشتری را دارد.

استفاده از مباحث علمی سمینارهای تخصصی WPSA بین المللی و سازمان دامپزشکی همراه با دریافت امتیاز بازآموزی و گواهینامه معتبر از جمله امتیازاتی است که برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در جلسات علمی این نمایشگاه، در نظر گرفته شده است.
در اقدامی تازه ۶۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در کنار بخش تخصصی صنعت دام ، طیور و آبزیان جهت عرضه محصولات و فرآورده های پروتئینی در آستانه ماه مبارک رمضان اختصاص یافته است.
حضور دانشجویان دانشکده در این نمایشگاهها و بازدید از غرفه های صنایع مرتبط به بخش دام، طیور و آبزیان کشور می تواند در جهت آشنایی بیشتر با فضای کسب و کار و فعالیتهای مرتبط با رشته علوم دامی مفید واقع گردد.





نظر شما :