اعطای جایزه ملی بنیاد فرهنگی البرز به دکتر مقصود بشارتی

۱۸ آبان ۱۳۹۳ | ۰۳:۱۸ کد : ۳۸۳۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۴۷۳
اعطای جایزه ملی بنیاد فرهنگی البرز به دکتر مقصود بشارتی
جایزه ملی حُسن تحصیل بنیاد فرهنگی البرز به دکتر مقصود بشارتی، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر وابسته به دانشگاه تبریز اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جایزه بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود هر ساله به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعین، طلاب و دانشجویان کشور اعطا می شود.
دومین دوره اعطای جایزه ملی «حسن تحصیل»، 26 مهر سالجاری با حضور مسئولان کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد، که در این آیین از چهار دانشمند، پنج مخترع، 20 طلبه، 40 دانشجو و 50 دانش آموز؛ با اهدای جایزه، لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.
بر اساس همین گزارش، در این مراسم، دکتر بشارتی که پیش از این به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شده بود، نخبه علمی و فرهنگی شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
یادآور می شود: مقصود بشارتی متولد 1360 شهرستان تبریز است، انتشار ۱۱ مقاله در نشریات علمی- پژوهشی و ISI، ارایه 28 مقاله در کنفرانس‌های خارجی و داخلی و اجرای یک طرح تحقیقاتی ملی از جمله کارهای علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز می باشد.
لازم به ذکر است: بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 با سرمایه و همت مرحوم حسینعلی البرز، به منظور اهدای جوایز و حمایت از نخبگان، پژوهشگران، مخترعین و مبتکرین تاسیس شده است.


نظر شما :