قهرمانی تیم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در مسابقات والیبال دانشگاه تبریز

۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۳:۲۲ کد : ۳۸۴۸
تعداد بازدید:۱۳۳۶
قهرمانی تیم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در مسابقات والیبال دانشگاه تبریز
تیم والیبال دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در مسابقات والیبال دانشگاه تبریز که همه ساله به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می گردد به مقام قهرمانی نائل گردید.
در مسابقات این دوره، تیم والیبال دانشکده پس از پیروزی بر تیمهای دانشکده حقوق، دانشکده دامپزشکی، حراست و کارکنان دانشکده کشاورزی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافته و در این مرحله نیز پس از پشت سر گذاشتن تیم دانشکده فن آوریهای نوین به بازی فینال راه یافت. در بازی فینال، تیم دانشکده در مصافی نفسگیر با حریف قدرتمند خود یعنی تیم اساتید کشاورزی که در حدود ده دوره قهرمانی مسابقات را یدک می کشید توانست این تیم را شکست داده و در اولین حضور خود در این مسابقات افتخار آفرینی نماید.
بدون شک،  تلاشهای مستمر مربی والیبال و مسئول محترم تربیت بدنی دانشکده آقای مهندس امیری و مسئول محترم فرهنگی - اجتماعی دانشکده آقای دکتر کریمی و حمایتهای هم جانبه و مدبرانه ریاست محترم  ورزش دوست دانشکده آقای دکتر شهبازی در کسب این موفقیت نقش اساسی داشته است. کسب این مقام را به همه کارکنان، دانشجویان و مدیریت دانشکده تبریک گفته و موفقیت روز افزون دانشکده در همه عرصه ها را آرزو می نمائیم.







 

نظر شما :