برگزاری مراسم دانش آموختگی اولین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

۰۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۲ کد : ۳۸۵۳
تعداد بازدید:۱۵۹۰
برگزاری مراسم دانش آموختگی اولین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

برگزارکنندگان مراسم مطابق مصوبه شورای فرهنگی دانشکده، انجمن علمی گروه گیاهان دارویی و معطر بودند و یکی از دانشجویان دانشکده از گروه علوم دامی نیز به عنوان مجری همکاری داشتند. مراسم با استقبال گرم و با حضور بیش از هفتاد درصد کل دانشجویان دانشکده برگزار گردید.

مراسم رأس ساعت 11:15روز سه شنبه مورخه 28/2/95 در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اهربا تلاوت آیاتی چند از کلام ا.... مجید توسط همکار محترم آقای دکتر سبزی آغاز گردید. بعد از قرائت قرآن کریم سرود جمهوری اسلامی ایران با قیام حضار در فضای سالن طنین انداز شد.

 سپس به مناسبت میلاد حضرت علی­اکبر علیه السلام و روز جوان کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد دوران جوانی و دانشجویی وتصاویری از اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطابق بند ث ماده 9 دستور العمل آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تبریز ابلاغی از طرف معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز به نمایش درآمد.

خیر مقدم گویی وسخنرانی رئیس محترم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر جناب آقای دکتر شهبازی و بیان خلاصه ای از فعالیت­های انجام شده از سال 90 تاکنون وتبیین برنامه­های آتی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر بخش بعدی مراسم بود.

 در ادامه متنی ادبی توسط یکی از دانشجویان متناسب با موضوع جلسه قرائت و کلیپ عکس­های یادگاری دانشجویان فارغ­التحصیل از بازدیدهای علمی پخش شد و سپس آقای دکتر سبزی مشاور انجمن علمی گیاهان دارویی به ایراد سخنرانی پرداختند.

تجلیل ویژه از سه زوج دانشجو با اهدای هدایا به منظور ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی و همچنین برگزاری دو مورد مسابقه حضوری از دیگر بخش­های جذاب این مراسم بود.

در ادامه مجری مراسم متنی را در تجلیل از مقام شهدا به ویژه شهدای هسته­ای و مدافعان حرم قرائت نمودند. تجلیل از دانشجویان نمونه بسیجی و برندگان مسابقه عکس اربعین حسینی که سال قبل با حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شده بود بخش بعدی مراسم بود. در ادامه از خانم نسرین بابایی دانشجوی ورودی 91 رشته علوم دامی که در گروه دانشجویان رشته­های کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال 1394 مفتخر به کسب به عنوان دانشجوی نمونه شده بودند تجلیل به عمل آمد. سپس با اهدای لوح از اعضای انجمن­های علمی گروه­های علوم دامی، جنگلداری و گیاهان دارویی و معطر که علیرغم نوپا بودن در رقابت با سایر انجمن­های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز موفق به کسب عنوان غرفه پر بازدید شده بودند تقدیر به عمل آمد. مراسم با اهدای لوح یادبود به 63 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در رشته­های علوم دامی، صنایع غذایی و جنگلداری به پایان رسید.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA












Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

( ۲ )

نظر شما :